fredag, augusti 25, 2006

Höst.Och nya tag


Ja vad ska man säga?
Inte har jag varit så duktig på att skriva här på bloggen.
Men nu får det bli ändring på det.
Sommaren har förflutit väl med långlopp och en tripp ner till Varberg och Kinnekulle .
Kinnekulle var en riktig höjdare.
Ett stort leende hela tiden.

I onsdags var det dags för Kepscup sensommar.
Kul ,blött,jobbigt men förbannat kul.
Åkte dit efter jobbet med förhoppning om uppehållsväder,men när jag kommit halvägs så kom det en kraftig skur.
Men som tur var så kom jag till en tunnel just då.
Passade på att stå där under 5-10 min.
Men jag måste säga att Huddinge inte är nån höjdare att märka upp sina cykelvägar åkte vilse iaf 2 gånger.
Så det blev inget träningsvarv på banan.

Loppet i sig gick bra.
Låg och stressade Bosse hela vägen.
Gick även om honom vid sista varvning.
Men då fick han fart igen och gick om på strax innan vi kom in i skogen
Han drog ifrån lite men jag närmade mig i stöket tills jag halkade till på en rot och kom för kånt ut och fick hoppa av och lyfta tillbaka cykeln.
Sen var det kört=(

Nästa tävling blir Kepscup på Lida

Dagens musiktips blir Compay Segundo-Chan Chan för då kommer jag att tänka på semester

Inga kommentarer: