söndag, december 31, 2006

Fläckvis friktionsfritt

Gårdagens pass blev en aning mer spännande än det skulle varit.
Skulle köra ett så kallat G2 pass där pulsen ska ligga mellan 140-160 bpm.
men jag hade ju sommarsulor på hojen så det blev en ofrivillig vurpa redan 100 m hemifrån.
Sen tänkte jag att jag kör lite grusvägar istället.
Men det var ju osedvanligt dåligt val då dessa var mer isvägar.
På en del ställen balanserade man på en decimeter bred grusgång med dike på ena sidan och isbana på andra.
Sen kom regn som fick en att kallna till.
Helt enkelt skit
Får bli ett inköp av dessa

Musiktipset idag blir en skön partylåt.
Men denna gång smäller jag till med en video.
Videon är skitöntig ,men låten gör att jag inte kan sitta still iaf


GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag klippte av ett par regnbrallor. de där rainlegs ser ju bara ut att vara halvbra.
Videon fick mig att sitta still hela tiden iaf. :-) Gott nytt!
/Kaj

Haningerox sa...

Fula gubbe där;)