tisdag, februari 20, 2007

Kung Fu dojor


Har den senaste tiden haft svårt att köra tillräckligt hårt på mina trainerpass och dessutom har vikten stabiliserat sig ett tag nu. Pratade med en vän som precis pratat med en dietist.
Han sa att jag troligen åt för lite.

Väger allt jag stoppar i mig och skriver in i dagboken.
Det stämde det där med att jag åt för lite och dessutom för lite kolhydrater.
Så nu hoppas att resultatet ska synas på vågen också=)

Nu undrar väl en del om rubriken.
Ni som är födda på 60-70 talet kommer väl ihåg Kung Fu dojorna som var populära på 80-talet.
De är tillbaka som vinterskor nu!
Har sett flera som knata omkring i såna när det varit kring -10
°
Det måste ju för fan vara som att gå barfota.
Jag börjar nog bli gammal=)
Musiktipset är We Dance Alone-Beck

33 dagar kvar

2 kommentarer:

Ram Jak sa...

Haha, jag har tänkt detsamma. Kidsen är hårda. Och när man tycker de ser förjäkliga ut, så är det kört, då har man blivit gammal.

Haningerox sa...

Nog är det så.