söndag, september 30, 2007

Ny design


Nu när säsongen snart är slut så tänkte jag att jag ska uppdatera designen på bloggen.
Igår var det Kepscup i Täby.
Jag är verkligen kass på att hitta på norra sidan stan.
Irrade omkring i skogarna mellan Sollentuna och Täby och kom till starten en kvart innan.
Bra med adrenalin i kroppen kan man säga.
Tyvärr hanns det inte med nåt rekningsvarv på banan,vilket inte var nån höjdare visade sig.
Starten gick som vanligt i ett högt tempo och när vi kom in i skogen så började jag studsa som en galning på alla blöta rötter.
Hade alldeles för mycket luft i däcken och alla förvann i fjärran.
Jaja det blev som vanligt att cykla omkring i ett ingemansland.
Hade efter det tänkt att cykla till Hellas och cykla Sörmlandsleden tills jag träffade Johan A och gänget.
Men då jag cyklade mot stan så började nån djävel hälla vatten över mig.
Vid Roslagstull var motivationen slut och jag tog pendeln från Karlberg istället.

1 kommentar:

Johan Andersson sa...

Ja, hade du mött oss i det vädret hade jag nog undrat ifall du hade alla hemma :oD