söndag, september 13, 2009

1 vecka kvar

Ja jävlar nu är det nära.
Träning inför har ju inte gått enligt plan den sista tiden.
Efter mitt halsonda så hann jag med två pass innan jag jag kände mig snuvig och hypokondrikern i mig började noja.
Så det var bara att vila från träning några dagar.
Men det blev inte värre än så.
Vill ju inte chansa och riskera att få en dunderförkylning.
Nu är det ju mest underhåll av det man byggt upp.
Igår sprang jag min snabbaste mil på träning,så jag har nog inte tappat så mycket.

5 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Vad gör du milen på nu? Du har väl kutat en del de senaste åren?

Haningerox sa...

48 min på Hässellbyloppet förra året.
52 min på träning

Peter S sa...

Härligt att det bara var en lätt förkylning. Lycka till med att erövra Berlin, du lär ju slippa backar iaf!

/Räkan

Anonym sa...

Imponerande Kaijan! Lycka till i Berlin.

Vito sa...

4 timmar blankt och skönt stela ben.


Lycka till :)