lördag, mars 11, 2006

Keps


Ja då var tävlingspremiären överstökad.
Banan blev ganska jobbig med en massa lössnö som blev lösare för varje varv.
Är nöjd med mitt lopp,hade ju tre stycken bakom mig i resultatlistan.
Men jag hade gjort största tabben hemma redan.
Hade ju bytt kedja och kassett och kollat växlar på mekstället hemma,och allt funkade fint.
Men när jag skulle cykla ner till pendeln märkte jag till stort förtret att när kedja hamnade på mittenklingan så gick det inte alls.
Klingan var för sliten.
Var nära på att skita i att åka till Kalhäll.
Men bestämde mig för köra ändå.

På Söndagen blev det ett distanspass på 4 1/2 timme till Fittja med Johan S

Musiktipset idag blir Like Eating Glass-Bloc Party

1 kommentar:

Johan Andersson sa...

Hörde att du körde skiten ut Johan S.. En annan vågade sig inte ut med rädsla för att pajja knät igen i snön innan Spanien. Efter Spanien så är det iaf planerat att köra alla kepsar.