onsdag, juli 18, 2007

Knäproblem

I helgen var det Mörksuggejakten tillika sm i mtb-marathon.
Kände tidigare i veckan att det gjorde ont i knät,kände samma efter Mallis men då gjorde det mer ont.
Men i på Torsdagen had jag ingen känning i knät längre så då tänkte jag att det vara bara att köra på.
Men icke efter cirka en timmes cykling kände jag att det började göra ont i backar och när jag tog i.
Så jag bestämde mig för att kliva av helt enkelt.
Tänkte ju köra Sm i xc till helgen ner i Husqvarna.
Målet är att inte bli sist och ej bli varvad.
Vi får se hur det går ..

2 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Trist med knäont! Dubbelkolla att du sitter rätt, speciellt hur klossen är vinklad under skon och sadeljusteringen (höjd, vinkel, längsledd).

Johan Andersson sa...

Jäkligt trist det där med knän. Jag har taskiga knän men det verkar (peppar, peppar) som att cyklingen funkar, även singlespeed. Eller så har jag bara lyckats ställa in sadeln helt rätt