söndag, december 16, 2007

Straffad


I går morse blev jag straffad för att jag jobbat tre långpass på raken.
Ryggen var som en fiolsträng,och jag som hade tänkt att åka iväg för att klättra på Klättercenter i Solna.
Men iom att jag varit så snäll och ställt upp för en kompis och försakat min egen träning så borde man ju få fina julklappar.
Om sanningen ska fram så har jag redan fått en julklapp i år.
Ja fått och fått?
Ruttnade på mina tunga Icebug som jag köpte förra året,så jag köpte helt enkelt ett par nya när Runnerstore hade skiddagar och allt var nedsatt med 20%.
Det blev ett par PYTHO BUGrip som jag även hade tänkt använda till orientering.
Farsan sade direkt att han pröjsar dem som julklapp.Tackar
Hoppas nu att det blir lite isigt så att de kommer till användning.

4 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Du tror inte det hade varit bra för ryggen att klättra då? Sträcka ut den lite liksom.

Jag behöver också nya skor för isföre, men pjäxor till skridskorna. För dålig sidledsstabilitet i de vanliga XC-pjäxorna. Kanske din far vill ge mig ett par i julklapp? :D

Hon är inte direkt talför, den där damen i White Stripes.

Haningerox sa...

Ja sen fattades det energi och entusiasm åxå.
Ska nog testa att bouldra nån dag när jag är ledig 21/12-8/1=)
Ja Meg säger inte mycket.

Nypan sa...

Dom säljer ibland ut bra "trekking" löpardojor ( lite multisport skor liksom ), på Addnature. Schyssta skor ska man alltid ha. Hur fan blev jag Mr Belgo förresten? :-o
Och God Jul i förskott förresten.
/Nypan

Vito sa...

Såna lätta skor vill jag ha i isiga Göteborg, Har Herr Kaijansinkko provat dom än?
God Jul :)