måndag, maj 12, 2008

Semesterplanerna



Ja hej igen.
Det var ett tag sen jag skrev något här.
Har inte varit som mycket intressant att skriva om.
Nu har jag iaf bestämt hur semestern blir i sommar.
Kollade in Girots sträckning om det var någon etapp i närheten av var jag tänkte befinna mig.
Jag hoppar över stigningen till Passo Pordoi och tar den en annan dag-
Blir nog saftigt ändå=)
Tyvärr kan jag inte åka när proffsen är där.
Måste hitta nån som kan spela in den etappen då jag är i Borlänge den helgen.
Den 1:a Juli tar jag flyget till München för att sen ta in på nåt billigt hotell för natten.
Dagen efter ta tåget till Bolzano och sedan buss till Vigo di Fassa och bo på Piccolo Hotel i fem dygn.
Sen blir det nog Österrike i tre dagar.

Skapligt brant

4 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Av någon konstigt djävla anledning verkar ju det där skoj.

När är du i Blg?

Haningerox sa...

23:e-25:e Maj

Haningerox sa...

23:e-25:e Maj

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka igen! Den rundan ser najs ut. Fan vad du drivs till bergsetapper! Dressen i filmen är väldigt lik Valhalls. Eller tvärtom.

/Peter