tisdag, juni 16, 2009

Parloppet

Sprang Parloppet idag med förhoppning om tid under 23 minuter.
Kvällslopp passar inte mig så bra när man stått och gått på hårt golv hela dan.
Hade sega ben loppet genom men grejade en tid på 22:39.
Men till min stora besvikelse så var banan 4,88 km i stället för utlovade 5 km.
Så därför kunde jag inte putsa mitt pers på 5 k 23:54 officiellt.
Härnäst blir det Trosa Stadslopp.
Sen har jag sett att det går ett halv marathon den 22:e Augusti Örebro.
Blir en bra formkoll inför Berlin.

7 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Cyklar du alls nu?

Anonym sa...

Parlopp måste väl innebära att du sprang med nån? Vad heter hon?

Tobbe Arnesson sa...

Vi kanske får veta vad hen heter efter besöket i Trosa?

Anonym sa...

Är det trosor inblandade så gissar jag på ett visst kön.

Tobbe Arnesson sa...

Herrtrosa?

Anonym sa...

Värre mansförnedring får man leta efter, "herrtrosa".

Anonym sa...

Jo ja´g cyklar åxå.
Tyvärr är min parkompis av det manliga slaget=(
/peter