måndag, november 02, 2009

Cyclocross och TSM

valhallcrossen09 (167 of 205)

I helgen var jag ute hos Kungen och kollade när ett gäng galningar cyklade runt på en gräsplan och sandlåda.
Jag är rätt nöjd med att kolla och inte delta.
Är inte riktigt i form för sådana högintensiva tävlingar nu.
Men nästa år kanske .
men jag tog ett gäng bilder som kan beskådas här .
På Söndagen var det distanspass och löpskolning med TSM.
Distanspassen kommer bli riktigt roliga i vinter när man slipper springa ensam.
Vi var cirka 100 pers i fyratimmarsgruppen.
Det tyngsta med marathonträning är distanspassen .
Märkte innan Berlinmaran att jag hade svårt med motivationen att springa långt
Så detta är toppen.
Men jag får skarva på några km på passen för att det ska passa mig längdmässigt.
Mitt maramål ligger ju lite tidigare än de flesta andras

1 kommentar:

Johan Andersson sa...

Distanspass med joggingskor låter skitjobbigt.
Först nu börjar mina benhinnor komma tillbaka så pass #2 blir i veckan, fast bara hälften så långt.