söndag, januari 23, 2011

Årets första halvmaradistans


Ja då är en vecka till avbockad.
Har inte riktigt kunnat köra de pass jag velat då jag har haft ett långpass på jobbet i veckan.
Mina ben blir helt värdelösa efter 15 timmar jobb på ett hårt köksgolv.
Ska bli intressant att kolla på.

Veckan avslutades med TSM som vanligt.
Idag var det 20 km som gällde,men eftersom det var så nära halvmara så skarvade jag till 1 km så att jag fick ihop en halvmara.
Min första halvmara sprang jag på 1:58.
Nu sprang jag på träning i vinterväglag på tiden 1:59.
Så det jar ju skett en radikal förbättring.
Bilden som jag har är en jämförelse med dagen pass och ett som jag hade inna Berlin 2009.
Ansträngningsgraden var ungefär detsamma,men nu skulle jag kunnat fortsätta ett tag till.
2009 så var det stopp efter 20 ungefär

Inga kommentarer: