onsdag, februari 06, 2008

Skygglappar


Sen säsongen tog slut i September så har de blivit en del löpning.
Under de flesta löpturer har jag inte mött en enda person förutom att jag sprungit om några stavgångare.
Men i Tisdags så sprang jag ett så kallat 15/10 pass ute på Djurgården.
Det var första gången sen nyår som jag sprang där ute.
Men nu mötte jag rätt många löpare,mdet är väl nyårslöftet som ger resultat i statistiken.
Och som cyklist hälsade jag på folk men insåg efter tredje löparen som inte reagerade på min hälsning ,att som löpare hälsar man inte på varann.

Sen en video med världens bästa Fake


2 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Har för lite LSD i kroppen för musikvideon, men den började fint.

Reklamfilmen önskar jag att jag hade gjort. :)

Vito sa...

Cyklister är mycket trevligare än springare,iaf om dom har lycra..
Jag har för mycket LSD i kroppen för MuSiKViDeoN