lördag, januari 10, 2009

Vilken smäll


Igår var jag tillbaka på löpbandet.
Ja djävlar vad jobbigt det var efter förkylningar och annat.
Innan förkylningen körde jag fem intervaller,men igår orkade jag bara fyra
Men det ska nötas på nu med två pass i veckan.
Idag hade jag tänkt att jaga skridskoåkare på Drevviken.
Men fram till nu har jag inte haft dubb på bakdäcket så i morse så bytte jag däck.
Pumpade upp däcket för att sedan sätta på morgonkaffet.
Efter en stund hörs en smäll från badrummet.
Hjärtat hoppade till ordentligt.
När jag kollar hjulet så har slangen exploderat troligtvis för att den snott sig .
Fan det blev ingen cyklingen då extraslangarna var slut och fler finns längst in i förrådet.
Och det fanns inte lust att grotta sig in i.

2 kommentarer:

Johan Mölleborn sa...

Inte för att vara sån, men ska inte de där intervallerna vara upp på rött?
Vad ska du göra den 20:e september?
/J

Anonym sa...

beror ju på hur man ställt in zonerna åxå.
Så här står det i mitt schema.
Det skall kännas som om du hade klarat minst en
minut till på samma fart/lutning. Du skall kunna köra 5 min på sista intervallen, kan du
inte det har du kört för hårt!

Jag tror inte jag skulle orka en minut till på mina intervaller.
Du borde ju kunna lista ut vad 42195 är för något
//Peter