lördag, mars 29, 2008

Just idag är jag stark


Idag gick andra Keps cuptävlingen av stapeln ute i Huddinge.
Banan var en blandning av snö,is och lera.
Riktigt kul om jag får säga det själv.
Mitt mål var ju att vara mer offensiv i starten för att inte hamna för långt bak när man kommer in på stig.
Det gick riktigt bra och jag placerade mig precis bakom min vän sedan länge .
Väntade bara på en bra chans att gå om och göra en fartökning då denna bana passar mig bättre än honom.
Så strax innan andra backen så går jag om och rycker i ett motlut.
Sen vågade jag inte titta bakåt på ett bra tag.
Var 1,5 minuter före honom i mål.
Det verkar som alla intervaller gett resultat.
Nu ska man bara få ner vikten som envist stretar emot.



Nu är det packning som gäller och som vanligt när jag packar så tar det flera timmar då jag hittar på en massa annat emellan.
Imorgon natt så landar jag på Palmas flygplats för att sedan ta en buss till Alcudia och sova en stund.
Och på Måndag morgon mecka ihop hojen och sedan ut på vägarna.
Helt otroligt vad jag längtat efter denna dag



3 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Juste början på en förmodligen härlig vecka! Starkt kört Kaijan!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.

Tobbe Arnesson sa...

Oooh! SPAM!