söndag, mars 16, 2008

Öppet spjäll

Foto :Peter Eklund
Oj hittade ett inlägg som jag glömt att publicera.

Ja då var det dags för tävlingspremiär för året.
Och som vanligt så var det Tullinge Sk som stod för arret.
Och det gjorde de bra som vanligt.
Själv är jag halvnöjd med min prestation.
Är alldeles för defensiv i starten och hamnar bakom ett gäng juniorer som drar på på gruset men när det kommer stig så dras farten ner betänkligt.
Sitter och ser mina huvudkombatanter försvinna medans jag försöker hitta luckor för omkörning.
Nästa gång då jävlar.
Resultat
Hemvägen var en riktig pers ,med trötta ben på blöt och mjuk grusväg är inte kul.

Oj vilka minnen

2 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Det är lätt hänt att man vill ta det lite lugnt i början och sen märker man att alla bra klungor är long gone. Det gäller att hålla sig med men samtidigt ha orken att fullfölja.

Grusväg suger.

Johan Andersson sa...

Vad i hela friden... Du ser ju ut som ett benrangel på bilden.