fredag, mars 07, 2008

Nytestad


Ja då har man varit nere på baksidan för ett test av konditionen.
Ser emot detta test med en skräckblandad förtjusning.
Man vet att det kommer att vara vidrigt jobbigt men man får svart på vitt om man tränat bra i vinter.
Sist jag testade var i Maj förra året och då var det en annan testcykel ,så att jämföra pulskurvorna blev inte rättvisande.
Denna tc är ca 8 % tyngre.
Glädjande var att jag är bättre form i Mars än jag var i Maj förra året.
4x4 och 15/10 är fina grejer
Jävlar vad det ska trampas på Mallis om 23 dagar.
Har velat fram och tillbaka om jag ska åka till bergen i sommar och cykla .
Men när jag såg rubrikbilden så insåg jag att jag kommer gräma mig oerhört mycket om jag inte åker.
Har plottat en tur som jag planerar att cykla .
Blir minst 3000hm på 140 km. Klicka på texten
Blir tokmulligt

Ja nu ska jag sova,imorgon är det Keps cup och jag är toksugen på att tävla




1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du gått framåt! Högintensivt är the shit (med blandae känslor) om man ska bli starkare.