fredag, februari 17, 2006

Curling??


Har blivit ganska mycket Os-tittande på senaste tiden.
Men nu får det va slut på curling.
Mina närmaste arbetskamrater tycker att det är jätteintressant med curling.

Men själv håller jag på att somna när jag kollar på det.
Mottot för OS är "citus altius fortius".*
Men inget av det stämmer ju för curling.
Ok Italenskorna skrek högst iaf=)

Ta bort curling och släng in skiercross istället.

I morgon blir det ett distanpass på Dreviken igen

Och till sist ett musiktips;) Young Liars-Tv On The Radio

Kolla in Markus blogg

*Hårdare,högre,snabbare

5 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Jag måste hålla med... Jag gillar OS (vissa sporter iaf, hockey och alpint) men nu börjar man ju nästan ruttna på curlingen. Gick upp i morse och skulle kolla lite tänkte jag, och det enda som är på TV är snurrande stenar...
Kunde lika gärna ha legat kvar i sängen...
Och som Markus sa i sin blogg, man börjar bli lite uttråkad... (undrar varför mina kommentarer har blivit publicerade hos honom... hmm.....)

Johan Andersson sa...

Ursäkta min dyslexi... Det skulle ju vara ett "inte" efter ordet "kommentarer" ovan..

Eller så glömde jag att klicka på "publish" knappen hos honom...

Markus F sa...

Eller så var det Markus som tryckte på fel knapp. "Delete this comment" istället för "Publish this comment"
Nåja, det blir väl fler tillfällen.

Johan Andersson sa...

Hehehehe....

Det blev ju guld iaf, och det e ju grymt skoj, även fast jag inte är något curlingfan... Fast jag blir alltid lite patriotisk när gamla Sverige vinner guld, oavsett sport.

Haningerox sa...

Det är helt sjukt att Finlands en av Finlands största guldchanser är i just curling=D