lördag, februari 10, 2007

Kallt



Idag stod ett distanpass på menyn .
Men när jag vaknade så stog termometern på - 15.
Inte en chans att jag ger mig ut på hojen då.
men prognosen sa att det skulle bli - 6 på dan ,så jag käkade frukost för att sedan kolla på Vm i skidskytte.
Kom iväg vid 12:30.
Det var tur att solen tittade fram idag annars skulle det inte varit kul att vara ute idag.
Vid Alby i Tyresö fick jag soppatorsk.
Hade ju glömt att käka nåt efter frukost,så jag klämde i mig macka.kokosboll,kaffe och en Pago på Uddby Kafe .
Sen var man fit igen.
Men sen började solen att dala och det blev kallare och passet blev en timme kortare än beräknat.
Men jag får köra ett skidpass i morgon istället.
Angående bilden som jag hittade i datorn härom veckan.
Vilket jävla fetto.
Musiktipset If You Got The Money-Jamie T

2 kommentarer:

Anonym sa...

Angående fettot på bilden, kasta upp en aktuell bild på din nya vältränade kropp.

Hälsningar Jocke, på väg åt samma håll....

Johan Andersson sa...

Lät ju ganska mysigt, förutom tempen då..