söndag, september 16, 2007

Bye bye H30


Dags för ett nytt inlägg=/
Idag var det dags för årets höjdpunkt,tävlingen hemma på Lillens gård tillika DM för Stockholm.
Sista riktiga loppet i klass H 30
Men tyvärr vaknade jag med snuva på morgonen men jag ställde upp
ändå .
Gick väl hyffsat blev endast varvad av Hjalmar.
Nu trappar jag ner på cyklandet ett tag och tar fram löpskorna.
I November börjar en ny säsong .
Och även första året i H40 vilket jag tycker ska bli kul.
H 30 har nog varit för hårt för mig.
Som gubbe behöver man inte köra lika många varv.

Grymt trumbattle=) Kolla in Animals min när han inser att han förlorat


5 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Du kommer kicka butt i H40!

Anonym sa...

Välkommen upp till oss stora grabbar, ungtupp!

/Peter

Anonym sa...

Åhh, kör man kortare i H40! Då vill jag bli äldre.....

Johan Mölleborn sa...

H40 då får du slåss med Jonas och snackedansken.
/J

Tobbe Arnesson sa...

Störtskönt! Kolla in tolvåriga Tony Royster Jr.