söndag, november 15, 2009

Nytt schema ny säsong


Här kommer ett inlägg som jag glömt att posta

Ja då har schemat för vintern dykt upp.

Det blir en lång och hård vinter med många härliga distanspass.

Cykelpassen är reducerade till ett i veckan för att benen inte ska glömma cyklingen helt.

De tyngsta veckorna är nog de som är på min illustrationsbild.

Igår körde jag ett pass 4x4 på trainern.

Var lite övermodig och körde på samma effekt som jag hade i våras.

Det var ju inte så smart då benen surnade och stelnade till på andra intervallen och jag sänkte med 20 W.

Men sen gick det bättre men trött blev man ändå.

Det blir nog Tömilen på lördag som ett snabbdistanspass.

Sprang den förra året och tyckte att det var ett roligt lopp .

Lagom kuperat och inte bara asfalt.

2 kommentarer:

GT sa...

TRETTONDAGSRACET MTB XC/CX TRÄNINGSRACE
Öppen Träningstävling onsdagen den 6/1-2010. Samling vid gymnastiksalen på campus roslagen i Norrtälje. Samma ställe som CKN´s MTB BANA. Samling kl 10:30 för att köra mastervarv. Gemensam start kl 11:00. Tävlingstid flest varv på 60 min. Klasser: 2 klasser/Herr och Dam klass. Racet kostar inget, inte heller fikat eferåt. Varmt kaffe & bulle/kaka bjuds cyklisterna på efter racet. Bana-info: Banan är kort ca 1-2 km beroende på väderförhållanderna, underlaget är lätt och slätt och man kan köra banan på crosscykel men mtbcykel rekomenderas. Ganska kuperat, tight och kurvigt bana.

Peter S sa...

Kaijan. V7 ser skapligt tuff ut... 3 h + 30 min uff!

Men innan dess. Dax för uppdatering?