lördag, januari 09, 2010

Äntligen!!Som Fylking hade sagt


Ja det har varit dåligt med uppdatering.
Fick en liten depp i slutet av November när jag fick ont i foten helgen efter Tömilen.
Sprang ett pass fartlek med TSM och hade ett par skor som egentligen är mest lämpade för terräng utan så mycket stöd som mina vanliga.
Var rejält nojig veckan efter att det var nån stressfraktur.
Men efter idogt googlande kom jag fram till att jag hade ont i fästet till Tibialis Posterior.
Har lågt fotvalv och vänster fot kollapsar en aning.
Men nu har jag fixat inlägg för 1800:- och tränar upp musklerna i foten på en balansplatta när jag borstar tänderna.
Under två veckor så blev det mest cykel på trainer då jag inte kände av nåt i foten då.
Men nu är jag på banan igen.
Passen blir längre och längre.
De riktigt jobbiga passen är snabbdistansen.särskilt nu när det är kallt också.
Distanspassen springer jag med Team Stockholm Marathon och de är riktigt kul att slippa springa själv.
Brukar skarva innan och efter för att få ihop ordentligt med tid.
Imorgon väntar 2h på Norra Djurgården

3 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Kul att du har hittat något som du verkligen har fastnat för. Ligger cykelskorna på hyllan nu eller kommer du börja med det igen i vår?

Unknown sa...

Härligt att det börjar kännas bra i foten! Bra blogg förresten!

Tobbe Arnesson sa...

Skönt det inte var något allvarligare. :-O