lördag, mars 06, 2010

Hypokondri och ett soligt Barcelona



I veckan fick jag svårt fall av hypokondri när jag kände trötthet och var rosslig i halsen.
Blev inte bättre av mitt Polar optimizer test sade att jag behövde vila pga hård träning eller eventuellt annalkande sjukdom.
Körde hårt med Echinagard och gurgla med saltvatten.
Och det verkar som jag klarat mig(peppar peppar ta i trä).

Igår var vi iväg på en rundtur med turistbuss och såg alla intressanta sevärdheter som en del ska specialstuderas efter maran.
Vill ju inte slita ut benen innan.

Idag var jag ute på en morgonjogg innan frukost.
Djävlar vad skönt det var att springa på ren asfalt och utan att behöva pälsa på sig.
Har ju inte vågat springa i veckan så benen var sega i början men sen lossnade det.
Sen var det gott med frukost.
Men frukostron fanns inte då ett gäng Holländska löpare tävlade i vem som kunde prata högst.
Riktigt jobbigt i en lokal utan nått som helst i tygväg som dämpar.
Bara kakel.
Sen har jag försökt att åka så mycket buss som möjligt för att spara benen.
Riktigt härlig dag med en aning svalkande vind.

Adéu als meus amics.
demà a la tarda, tinc dolor en els músculs i per beure cervesa

1 kommentar:

Tobbe Arnesson sa...

Hörru, det fattas minst ett blogginlägg här! 4:16 får du väl vara nöjd med? Tur du inte blev sjuk! :-O