söndag, april 16, 2006

Vaknade tidigt

Vaknade tidigt idag och kunde ej somna om.
Så tänkte jag ta hand om bloggen som jag slarvat med ett tag:
Har lagt in lite nya features
.
Nu kan ni se vad jag lyssnar på just nu och vad som spelades mest förra veckan.
Kul va?
Och äntligen har våren kommit på riktigt.
Jag har även gjort skogspremiär för året hemma hos kungen.
Det var kul men skitigt.
Och räjsern har också luftats.
Bitvis dåligt sopat .

"Jag flyger jag svävar fram låt det aldrig ta slut"
Det får räcka för denna gång

Ja men musiktipset får ju ej glömma
Dream On- Christian Falk,Robyn,Ola Salo

2 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Tycker att den e bra, lite ballt med musiktjofräsen.. Är det iTunes eller?
En annan går bara å väntar på att Felt ska ta ett beslut om jag ska få en ny ram eller inte... Jag fattar inte varför det ska ta en sådan tid... Ge mig en ny kolfiberram så blir jag glad....

Haningerox sa...

Det är audiscrobbler.Den funkar till winamp,iTunes,Wmplayer mm