lördag, januari 06, 2007

Mycket ska man se......

Idag stod det löpning på schemat men då jag inte ville köra så intensivt så blev det ett lite lugnare pass.
Tänkte att jag skulle köra två varv på Rudans motionsslinga.
När jag sprungit en bit så såg jag en snubbe framför mig,jag tänkte shit vilken skum kroppsform,smala ben och jätteöverkropp.
Men när jag sprang om honom så såg jag att han hade en dunjacka på sig!!!!!!
Jag brukar vara frusen av mig men dunjacka vid löpning?=/ Näää
jag sprang förbi honom ännu en gång då allt kändes så bra att jag sprang 4 varv.
10km.
Förra året var jag glad när jag kunde springa 10 min och gå 5min i 5 km.
Så nu funderar jag på att anmäla mig till Springcross.

1 kommentar:

Johan Andersson sa...

Klart du ska köra springcrossgrejen.. Supergrattis till alla dina framsteg och nedåtgående viktkurvor, tjoho!!!