onsdag, oktober 03, 2007

Tjurar som rusar


Ja då är man anmäld till sin första löptävling .
Jag räknar inte med såna som man sprang som liten grabb.
Den 20:e Oktober hade jag tänkt att springa Tjurruset.
Hade tänkt att springa förra året men av nån anledning blev det aldrig även fast det var på hemmaplan(Rudan).
Men år ska det bli av.
Min polare tror inte på det förrän han ser mig på startlinjen.
Men nu är det iaf pyntat och klart.
Kommer inte ha några prestationskrav mer än att ta mig runt.
I morgon springer jag en gratistävling i city som ett test

3 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Det där ser ju inte alls tungt ut :oD Lycka till!!

Johan Andersson sa...

Vafan.. Har du problem med kommentarsfälten? Jag vet att jag skickade in en kommentar till denna i veckan som gick.

Lycka till hur som helst.

Anonym sa...

Tufft peter! Jag har velat, men aldrig vågat att anmäla mig till Tjurruset.