söndag, december 07, 2008

Snart


Ja då är det bara knappt 2 månader kvar.

Som ni har märkt så har min lägenhet varit till försäljning och blivit såld.

Var ju rätt nojig då den så kallade "krisen" kom lagom till att jag skulle till att sälja.

Men jag var överaskad att det gick så snabbt som 16 dagar från första annonseringen.

Så nu snurrar det i huvet med planering.

Flytt den 7: e Februari.

Om det är nån som vill hjälpa till så är det bara att hojta till;)


Träningen rullar på med mycket löpning och trainer.

Löpningen har utvecklats åt rätt håll.

Förra året sprang jag 11,5 med 3,5% lutning.

Nu är det 5% med samma fart som gäller.

Känns bra inför vinterns träning.

3 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Kul!

Hade gärna hjälpt till att bära men jag åker inte från Ludvika för det. ;)

Anonym sa...

Jag kan preliminärt hjälpa till (och samtidigt sno lite av dina cykelprylar...), vinterns skidresor är inte spikade ännu så det kan bli en krock. Ritar in 7/2 iaf!

/Peter

Gunnar Töjren sa...

javisst!!! ja rä sjuk igen, jag var krasslig för en månad sen oxå. Så nu e det andra gången på kort tid jag är sjuk....trist!!! Kom och kör Coffee cupen den 6 jan här i norrtälje!!!