fredag, december 19, 2008

Kameraköp med trist eftersmak


Förra helgen tog jag en avstickare till Ikea för att köpa grejer till julklappar.
När jag ändå var i Barkarby så passade jag på att kolla in Mediamarkt.
Har varit sugen på digital systemkamera ett tag och kollat in Nikon D60.
På Mediamarkt hade den för 4990 medan alla andra tar 5290.
Så det var bara att slå till då man även fick en blixt med på köpet.
När jag kom hem såg jag att kassörskan missat att slå in Uv-filtret och minneskortet.
Tackar.
Få se om man lyckas få ihop lite bättre bilder.
Och sen till eftersmaken.
På Måndagen när jag gick hem från jobbet kände jag av en oroande kittling i halsen .
Ja mycket riktigt så vaknade jag upp förkyld på tisdag morgon.
Pallarade mig ändå till jobbet för att ge upp vid halvtid.
Så nu har jag varit hemma från jobbet.
Blev väl smiitad när jag stog och provade kameror.
Hoppas kunna komma igång med träningen till jul.
Blir softa pass i början

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trist att Du också har blivit sjuk. Är själv inne på andra veckan med dunderförkylning.

Din rubrik fick mig att tra att Du hade blivit lurad av Kameraexperten.

Krya på dig och god jul!

Patrik Skolling Möller sa...

Trist att du är sjuk nu till jul.
Kul att med ny systemkamera!
Nu kör vi Nikon båda två. :)

God Jul !

-Skogling

Tobbe Arnesson sa...

Hoppas du är frisk igen!