lördag, oktober 03, 2009

Post Berlin Marathon



Direkt efter maran i Berlin så sa jag "Aldrig mer!!".
Men redan efter en vecka så satt jag och kollade efter potentiella marathonlopp på aimsworldrunning.org .
Minnet är kort liksom.
Då jag tänkt att klämma Lidingöloppet nästa år så fick det bli nåt på våren.Lika bar att fortsätta när man har börjat liksom.
Men nu börjar jag så sakteliga trappa upp träningen för Marató Barcelona den 7:e Mars efter några lugna veckor.
Och till alla som undrar så har jag inte slutat att cykla.
Igår beställde jag en Cube cyclocross .
Och i sommar så blir det en tripp till Dolomiterna.
jag får skippa Mallis i år då det blir för dyrt med två cykelresor på ett år.
Och Dolomiterna slår Mallis med hästlängder.
Och i år tänkte jag åka på en tripp organiserad av ett reseföretag

1 kommentar:

Tobbe Arnesson sa...

Är det nu jag ska skriva "vad var det jag sa"? :)