lördag, april 10, 2010

Löpare eller cyklist?


Har funderat lite över vilka tävlingar jag ska ställa upp i.
Jag har kommit fram till att det enda i cykelväg blir Lida loop och Giro delle Dolomiti.
Sen blir det ett gäng löptävlingar.
Varför?
Har ju harvat runt på långlopp sen 2001 och känner inte riktigt att motivationen finns där längre.
Sen så är tävlingarna runt om i Sverige och det kostar en massa pengar med boende,resa och mat.
Xc-tävlingar är kul ,men har jag en bra dag så kanske jag lyckas komma näst sist och med näppe undviker att bli varvad.
Man har ju fortfarande minst 15 kg mer än resten av startfältet .
I löpning så kan jag ha en dålig dag utan att lyckas bli sist.



2 kommentarer:

Jonas sa...

Ser stark ut Kaijan, Kommer höger.

I löparspåret kommer du att slippa höra det ivf. Nåt tristare får man leta efter med förstoringsglas. Sella Ronda på midsommar? Dag 1 mtb, dag 2 lvg.

Tobbe Arnesson sa...

Logi finnes två mil från FMT-starten...