tisdag, maj 16, 2006

Ska man börja spela Bridge?

Den frågan kan man ställa sig.
Som jag tidigare skrev så gick vevlagret sönder och det i sin tur gjorde att vevarmen lossnade och förstörde splinsen på axeln.
När jag cyklade i skogen för ca 2 veckor sedan så började kedjan hoppa märkligt på en viss växel.
När jag sedan kollade bakransen så var näst största drevet bak böjt=(.
Och i helgen skulle jag köra Kringelloppet.
Efter nån kilometer så började kedjan hoppa så som den gjorde på "Kepsen" i Huddinge.
Irriterande.Stannade och kollade upp och såg att jag hade en stel länk.
Ja de var bara att bryta kedjan och sätta i en ny länk.
Sen in i skogen igen.Då gick det bra men så fort jag kom ut på grusvägarna så började rapplet.
Då tappade jag lusten helt och bröt efter 20 km=(
Sen när jag checkade kedjan hemma så såg jag att jag hade en stel länk till .
Och den var skadad likadant som förra gången.
Srams slitdelar kan dra åt hel*ete
Dagens musiktips Smiley Faces -Gnarls Barkely

Inga kommentarer: