torsdag, februari 18, 2010

Asfaltslängtan


Lyckades hitta en sträcka på 2-300 meter med ren asfalt för mina 30/60 intervaller häromdagen.
Kändes riktigt härligt att springa fram och tillbaka som en dåre.
Lite fart ska man väl få i kroppen innan Barcelona.
Hade även skippat Icebugsen vilket gjorde att det kändes som att man studsade fram.
Icebugsen har bra grepp men särskilt sköna är de inte.

Sen så hade Wiggle en Valentines Day special där man fick 20 £ rabatt om man handlade för 100£.
Så jag kunde inte motstå att ge mig själv en kärlekspresent i form av ett par löparskor.

Det får bli mina dojor för lopp upp till milen och kanske halvmara.
Vågar inte riktigt att ha dem på en mara .
priset blev ju riktigt bra 953 kr och på det ett par shorts och Locklaces.
De dojorna går loss på 1400 här i Sverige.

3 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Såg det ska komma en halvmeter i Stockholmstrakten nu i helgen. ;)

Anonym sa...

Har du hunnit testa dojjerna ännu? jag väntar på mina lunarglide =)

Haningerox sa...

Jajamensan.De är riktigt sköna.Springer Premiärmilen idag i dem