måndag, februari 15, 2010

Nu räcker det!


I Fredags var jag svennig och var ute på AW.
Men jag tillbringade min AW ute på Djurgårdens gångstigar.
Både billigare och bättre för hälsan än att stå och trängas med en massa andra.
Lustigt det där med AW.
När jag var ung så var det alkisvarning om man drack efter jobbet.
Men nu har det blivit rejält svennigt och helt ok.
Jag håller mig undan alkoholen helt nu inför maran då det lätt gör att viktminskningen stannar av.

På Lördag morgon vaknade jag upp och såg att det snöade igen.
Jag har varit positiv till snön och kylan fram tills nu.
Nu får det fan räcka.
Det är så typiskt att det ska komma på Lördagen så att det inte hinns att snöröjas inför Söndagens distanspass.
Så Söndagen sprangs ännu en gång i snömodd.
Hade tänkt att springa 3.15 men vid knappa 3 h och så fanns det inget kräm kvar i buggarna.
Prognosen inför helgen säger snö på Lördag.
Jag säger HELVETES SKITSNÖ!!!

2 kommentarer:

Tobbe Arnesson sa...

Se det från den ljusa sidan, det kommer gå skitlätt att springa utan snö sen. Starka vrister får du med. :D

vito sa...

Håller med dig ...jävla snö .)
Fast det är fint fostrande att terränglöpa nu..

/Vito