söndag, oktober 30, 2011

Idag tjuvstarade träningen inför nästa års marathon x2


Tvekade länge om jag skulle springa med TSM i vinter igen.
Men i veckan så bestämde jag mig definitivt att det skulle bli så.
Idag var det Run-off med föreöäsning,löpning och lite eftermingel.
Skippade föreläsningen och tog lite sovmorgon.
Fick ju en extratimme i natt på köpet.
Hade svårt att bestämma mig hur mycket kläder jag skulle ha på mig.
Jacka på jacka av jacka på?
Det blev kortärmat med armvärmare vilka åkte av när jag fick tryckokarkänsla.
Härlig löprunda blev det med lite spänning när jag höll på springa in i ett staket men lyckades väja i sista sekunden.

Nu på kvällen har träningsvärken efter gårdagen blivit värre efter lördagen bravader i Kungsan.
Får se om jag kommer upp ur sängen imorgon.
Lite sugen på att skaffa licens nästa år och köra några lopp i cx-cupen nästa år
På tal om cup så kördes en helt galen tävling i Zonhoven Belgien.
Den sandbacken var spännande=)
Man kanske ska testa och köra ner till Hanveden nån gång

1 kommentar:

Johan Andersson sa...

Meh... Jag blir ju trött i benen bara av att kolla på bilden..